Najczęściej zadawane pytania firm pragnących z nami nawiązać współpracę.
- Czy istnieje minimalna ilość sukien wymagana przy zamówieniu nowej kolekcji ?
Nie mamy wymogu minimalnej ilości sukien, jednakże przy zamówieniu więcej niż 6 sztuk oferujemy atrakcyjne rabaty.
- Czy moglibyśmy otrzymać od Państwa cennik, zdjęcia i katalogi ?
Cenniki oraz zasady współpracy przesyłamy na adres mailowy otrzymany od Państwa w formularzu kontaktowym, podobnie zdjęcia w formie elektronicznej. Katalogi wysyłane są po otrzymaniu przez nas zamówienia.
- Czy wymagana jest przedpłata przy składaniu zamówienia?
Nie.
- Jakie są terminy realizacji? Z jakim wyprzedzeniem należy składać zamówienia na klientki ?
Bardzo prosimy o przysyłanie zamówień do naszej pracowni niezwłocznie po podpisaniu umowy z klientką, ale nie później niż 3 - 4 miesiące przed datą przymiarki w salonie. W przypadku krótszych terminów realizacji, prosimy przed podpisaniem umowy z klientką o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z naszą pracownią.